SHAKLEE UBAH INSPIRASI CARA HIDUP

12/02/2016 damiaamna 0 Comments

 SHAKLEE UBAH INSPIRASI CARA HIDUP




Dulu masa mula kenal Shaklee ingat beli vitamin tertentu je untuk kurangkan masalah sakit belakang.

Tapi bila dah masuk group Shaklee ni, banyak yang saya belajar. Kawan pun makin bertambah dan rasa macam ikatan kekeluargaan sebab saling membantu walaupun ada yang di seberang laut.

Apa yang paling best ialah dapat berkongsi ilmu dari semua tak kira dari segi ilmu bisnes dan juga tips kesihatan, penyusuan dan berbagai lagi. Semua dalam group tak pernah kedekut ilmu.

Alhamdulillah dengan pengalaman sendiri dan juga perkongsian dari kawan2 dalam Shaklee ni, tak ada masalah untuk saya kongsi bersama orang lain bagi membantu mereka untuk meningkatkan kesihatan dan juga membantu ibu2 untuk meneruskan penyusuan.

Kepuasan sangat terasa bila dapat membantu semua orang dalam meningkatkan kesihatan.


 PERKARA MENARIK TENTANG BISNESS SHAKLEE



1.  TAK PERLU SIMPAN STOK

Bila menjadi ahli shaklee biasanya kita hanya nak beli vitamin untuk kegunaan sendiri. Tapi bila mula untuk berniaga, kita tak perlu untuk membeli stok viramin yang banyak. Beli apabila ada order dari pelanggan sahaja. 


Bertambah mudah apabila shaklee bangunkan sistem online, apabila dapat bayaran dari pelanggan, Terus login ke www.shaklee2u.com.my pilih vitamin yang nak dibeli dan masukkan alamat pelanggan. Penghantaran terus kepada pelanggan.

Mudah kan!!!!!!




2. SUPPORT BISNES GROUP YANG MENGUJAKAN


Apabila menyertai shaklee, saya dapat kenal ramai kawan. Dari susur jalur yang sama, tak kira downline atau sideline. Sentiasa mendapat support dari segi moral dan juga ilmu untuk bisnes.
Kini group kami didaftarkan dengan nama IReach. Berada dalam IReach family sangat seronok, berbagai ilmu dapat saya pelajari. Sentiasa ada yang membantu sehingga rasa malu pada diri sendiri untuk rasa down.



3. ILMU MARKETING


Memang saya pilih untuk berada dalam group IReach family sebab nak sangat cara marketing dari group yang superb ni. Group IReach antara pioneer tentang bisnes melaui online.
Tiada istilah sesalan apabila menjadi ahli shaklee dan terutama sekali berada dalam pulan yang betul.




Jom sapa nak ikut saya


💜 Siti Aminah (ID 906598)


☎ H/P : 019-4139987 (SMS/Whatsapp)


✉ saminah2801@gmail.com


FB : Siti Aminah Abd Halim




#tsunamishaklee
#LiveAmazing
#shakleeeffect
#landmarkstudy

0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah