KAWAL PARAS KOLESTEROL☘

1/02/2016 damiaamna 0 Comments

☘KAWAL PARAS KOLESTEROL☘

Shaklee kawal kolestrol

Bagai mana mengawal paras kolestrol dalam badan kita. Kalau dilihat dari fizikal badan kita, tiada masalah langsung, sihat dan cergas sahaja. Sebaliknya apabila menjalani ujian darah, ramai yang terkejut.

Agak terkejut mendapat perkhabaran adik ipar yang berusia awal 20-an bahawa paras kolesterolnya tinggi. Adik ipar saya tu badan sedang2,
agak sado juga & memang tak berlebih berat badan la.

Masalah kolesterol tinggi bukan saja terjadi kepada orang berlebihan berat badan, atau orang tua tapi sebab gaya hidup orang2 muda sekarang penyakit2 kronik ini turut jadi masalah dikalangan orang muda.

Tak keterlaluan juga kalau saya katakan dari kecik lagi sebenarnya sudah terdedah dengan penyakit ini. Kanak-kanak juga ramai yang berat badan berlebihan kerana makanan segera yang diberi sejak kecil.

3 biji Omega Guard dan 2 biji Phytocol-ST setiap hari untuk orang dewas membantu mengurangkan kolesterol dan melancarkan peredaran darah.

Untuk kanak-kanak pula, sebiji Omega Guard sudah cukup. Lagipun Omega mengandungi DHA & EPA bagus untuk perkembangan otak si manja.

0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah