VIVIX SHAKLEE LAMBATKAN PENUAAN WAJAH

12/18/2012 damiaamna 0 Comments


Shaklee Vitamin C
 
 
Sebotol 150ml
minum 1/2 -1 sudu teh sekali sehari
 
Apa itu Vivix Shaklee

·         Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

·         Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

·         Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatab pun semakin pudar. Vivix membantu mengambalikan keremajaan.
 4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular
  1. Kerosakan DNA.
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.
 
2. Pengawalan Genetik
    Di dalam penemuaan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix™ mengaktifkan satu pengawalan genetik utma yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh sel-sel.
    Ramuan Vivix™ menggalakkan biogenesis (pembentukan baru ) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Penimbunan Protin AGE
    Ramuan Vivix™ adalah 10X lebih kuat dari reseratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

 
Vivix merupakan produk terbaru Shaklee yang baru sampai ke Malaysia tahun lepas. Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Siapa yang memerlukan Vivix?

·         Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.

·         Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil suplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan suplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.
 
·         Vivix Shaklee bertindak dalam 4 cara:
 
1. Mempertahankan sel (cell defense)
 

2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)
 
3. Memperbaiki sel (cell repair)
 
4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)


Berita Baik: dengan pembelian 2 Vivix anda akan mendapat percuma KEAHLIAN...

Jom cantik macam Ayu Raudhah

PERHATIAN : Vivix tidak disarankan kepada ibu mengandung.

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE



Pengalaman ibu saya sendiri, mula tu tak tahu juga....saya hadiahkan sebotol untuk mak sebab dia ada masalah Darah Tinggi. Kebetulan saya minta mak dating ke rumah untuk temankan saya dan anak-anak kerana suami keluar berkursus selama seminggu....dalam peti ais saya ada sebotol vivix yang saya bagi suami saya minum,....mak Tanya dan nak minta nak minum, dan barulah mak ceritakan kat saya, semasa mak saya ambil VIVIX tak adda langsung darah tinggi dia.....ALHAMDULILLAH bersyukur sangat.....

Sila SMS/whatapps Nama<Jarak>Nama Produk<jarak>ke 019-4139987

Kami Akan membalasnya secepat mungkin.




Kredit to Mommy Lyna
 

0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah