HERB-LAX SHAKLEE ATASI SEMBELIT

12/19/2012 damiaamna 0 Comments

 
Shaklee GLA
sebotol mengandungi 120 tableb
cadangan
Untuk kesihatan berpanjangan: 3-4 biji sebelum tidur - 2 kali seminggu
Untuk pembersihan usus/detolsofokasi, melawan kanser, mengawal berat badan: 2 kali sehari, 3 biji setiap kali Selepas makan dan sebelum tidur)
Herb-Lax bagus diambil bersama Lecithin @ Omega Guard

Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.*

Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-Lax
TM
yang le/but boleh membantu.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
 
Manfaat utama:
  • Pembersihan najis yang tersekat.
  • Merangsang usu percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  • tindakan pembersihanya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • mengembpiskan perut.
  • ia membantu dalam menurangkan atau memberi pepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.


Mengapa detox / mencuci usus penting??

Sebelum anda memakan suplemen untuk slimming, anda perlu membuat detox terlebih dahulu. Detox sangat diperlukan untuk membersihkan usus-usus kita daripada lemak, toksin dan lendir (semua yang degil-degil tu). Ia akan dikeluarkan melalui air besar. Apabila usus kita dah bersih dan cun, barulah mudah untuk ia membuat kerjanya - iaitu dapat mengoptimumkan penyerapan nutrien!

 
·  Usus adalah bahagian terakhir dalam rantaian pemprosesan makanan, di mana SEMUA makanan yang kita makan akan diproses untuk mendapatkan nutrisi yang amat diperlukan tubuh badan kita.

·  Kekurangan serat dan air dalam makanan adalah punca utama terjadinya intestinal disorders (gangguan dalam sistem pencernaan - usus).

·   Usus kecil mudah untuk menyerap nutrisi.

·  Tekanan boleh memberi kesan kepada penyerapan nutrisi dan akan menyebabkan iritasi kepada usus kecil.

·  Usus besar boleh menyerap mineral dan air.

·  Apabila membran (lapisan dinding) usus besar tidak sihat, ia tidak boleh berasimilasi (melakukan proses pertukaran zat) dan menyerap mineral dan vitamin yang boleh mengundang pelbagai penyakit (tidak kira berapa banyak makanan tambahan yang kita ambil)

·  Kesihatan tubuh badan kita terpelihara jika sistem usus kita berfungsi dengan baik.

Perhatian:
mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit-birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal, Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.

Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman/pembuangan kembali normal.
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
 

0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah