10 PERKARA KENAPA PILIH BISNES SHAKLEE

3/29/2018 damiaamna 0 Comments

BISNES PILIHAN MASA KINI? APAKAH YANG MENARIK PERHATIAN ANDA

Nak memulakan perniagaan sendiri bukan lah suatu perkara yang mudah. Berbagai perkara yang perlu diputuskan supaya perniagaan yang dijalankan bukan dikatakan seperti hangat-hangat tahi ayam. Masa mula-mula memang bersemangat dan rajin, tapi bila sampai satu masa dah tepu dan tak tahu macam mana nak kekalkan perniagaan itu.




10 PERKARA KENAPA PILIH BISNES SHAKLEE


1. KESIHATAN 

Kesihatan merupakan aspek paling penting dalam pemilihan bisnes ini. Semua orang akan berdepan dengan isu ini. Oleh kerana bisnes ini adalah bertujuan meningkatkan kesihatan semua orang mengamalkan suplemen dari Shaklee yang sangat bagus.


Produk Dibangunkan Dengan Kajian Serta Mendapat Pengiktiraf Dunia


Kelebihan bisnes Shaklee, produk yang dikeluarkan adalah berkualiti. Ia tak dikeluarkan sebelum dilakukan ujian kualiti. Selari dengan slogan Shaklee

#Purity: Bahan mentah atau kandungan yang berkualiti serta produk yang dihasilkan adalah selamat
#Potency: Kajian intensif dijalankan serta nutrient yang dihasilkan adalah berkesan
#Performance: Penyerapan yang lebih baik, untuk hasil yang lebih baik

Kualiti serta keberkesan produk Shaklee boleh dilihat pada komitmen ini

# 350 ujian dijalankan pada bahan mentah / kandungan (botani) baru. Bagi mengesan pencemaran, racun serangga dan lain-lain
# Lebih 250 ujian pengesanan racun serangga dijalankan bagi mematuhi peraturan United State Pharmacopeia
# Lebih 100,000 ujian telah dijalankan setiap tahun bagi memastikan bahan mentah berkualiti, produk yang selamat serta nutrien yang berkesan
# Shaklee telah melabur lebih 300 Juta (USD) dalam RnD
# dan banyak lagi

2. TAMBAH PENDAPATAN


Shaklee menawarkan plan perniagaan yang lumayan dan sangat adil. Bukanlah sistem piramid seperti yang digemburkan oleh pihak tertentu. The bigger organisation you have, the more you get. Income korang boleh dapat infiniti, ada dikalangan kami mendapat income melebihi 6 angka. Bisnes yang memberi konsisten income kepada pengedar shaklee tanpa fail. Setiap 14-15 haribulan setiap bulan, kita pasti masuk ke akaun.

Kelebihan bisnes Shaklee dari sudut bonus, tunai dan insentif yang ditawarkan ialah

1. Bisnes tanpa modal yang tinggi. Malah boleh dapat secara percuma
2. Dapat untung runcit hasil jualan produk kepada customer yang bukan ahli
3. Dapat leadership bonus sehingga level ke-6
4. Dapat FREE TRIP setiap tahun dalam negara dan luar negara
5. Dapat CAR SUBSIDY PROGRAM
6. Dapat AWARD RECOGNITION setiap tahun
7. Dapat hadir Global Conference di USA
8. Dapat bergaul  dengan para saintis dan doktor yang menjalankan Research dan Development

3. KELUARGA


Keluarga merupakan dorongan utama kenapa saya perlu menjalankan perniagaan sahklee ini. Antara kelebihan bisnes Shaklee ia adalah fleksibel. Sama ada anda mahu buat online atau offline. Bergantung pada anda. Terutama bagi seorang ibu, sudah tentu naluri untuk bekerja dari rumah lebih tinggi seperti saya juga. Ianya menjadi impian setiap ibu untuk berkerja dari rumah dan mempunyai pendapatan sendiri untuk membantu keluarga.


4. SYARIKAT YANG KUKUH


Ye. Syarikat Shaklee ditubuhkan 1956 di US. Yang menariknya Shaklee adalah syarikat No 1 yang membekalkan nutrisi semulajadi di US. US agak ketat bahagian produk-produk kesihatan. Ini membuktikan Shaklee sangat komited dalam mengeluarkan produk berkualiti serta tak mencemarkan alam sekitar. Serta Shaklee merupakan sayrikat pertama di dunia yang mendapat anugerah Climate Neutral Company.

5. LANDMARK STUDY


Tahukah anda Shaklee telah menjalankan Landmark study sejak bertahun2 lamanya hanya untuj memastikan vitamin2 keluaran Shaklee benar2 terjamin selamat dan berkesan

Kelebihan bisnes Shaklee, produk yang dikeluarkan adalah berkualiti. Ia tak dikeluarkan sebelum dilakukan ujian kualiti. Selari dengan slogan Shaklee
#Purity: Bahan mentah atau kandungan yang berkualiti serta produk yang dihasilkan adalah selamat
#Potency: Kajian intensif dijalankan serta nutrient yang dihasilkan adalah berkesan
#Performance: Penyerapan yang lebih baik, untuk hasil yang 


6. BINA LEGASI


Bisnes shaklee adalah bisnes sendiri dan boleh diwariskan kepada generasi kita. Usaha yang kita buat kini adalah jaminan masa depan anak-anak kita. Kita nak bina legasi, kerana syarikat shaklee memberi peluang kepada kita untuk membina legasi sehingga ke beberapa generasi dibawah-bawah kita.

7. NIAT UNTUK BANTU/ LADANG PAHALA

Berbalik pada tujuan utama pilih bisnes shaklee ialah atas sebab kesihatan. Atas sebab yang sama juga, dalam bisnes shaklee ini, niatkan untuk membantu semua orang di sekeliling kita untuk kekalkan kesihatan pada tahap yang maksima. Dalam masa yang sama juga dapat membantu orang lain menambah pendapatan diri dan keluarga.

Jom bantu orang lain dengan jadi penyumbang zakat terbanyak supaya tiada lagi status kemiskinan di tempat kita.


8. JADIKAN HADIAH UNTUK ORANG TERSAYANG SUAMI / ISTERI /IBUBAPA


Ada master bagi 4 tiket percuma pergi umrah kepada orang tua mereka. Fikirkan untuk orang lain, suami, anak2, mak ayah, keluarga, jiran tetangga, luar negara dan lain-lain. HADIAH SEBUAH KEHIDUPAN UNTUK SAHABAT2 kita.

9. PROVEN BISNES


Shaklee sangat penting untuk kita, bukan kita diperlukan shaklee. Siapa yang mengambil peluang untuk buat bisnes shaklee, anda seorang yang hebat dan jelas dengan masa depan. Bak kata Haji Roslan sebelum ini, adakah terjamin masa depan kita dan anak-anak kita selepas kita berhenti kerja? Inilah bisnes yang anda perlu buat kerana ia untuk keluarga kita.

10. POTENSI ANDA DIBAYAR OLEH SHAKLEE


Kalau anda kerja dengan orang, kalau orang tak suka kat anda pasti dia buang kita bila-bila masa. Pasti tak nampak apa yang kita buat. Berbeza dengan shaklee, kita dibayar setiap bulan tanpa gagal. Bila kita kerja kuat, pasti kita dibayar lebih tanpa mengira siapa anda.


Kerdit to :KAK WAWA
Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything
Siti Aminah
SMS/WhatApps: 019 – 4139987
Page: Vitamin Cergas Semulajadi

Shaklee ID: 906598


0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah