PRODUK SHAKLEE BEYOND ORGANIK? BERBEZA KE DENGAN ORGANIK

4/02/2018 damiaamna 0 Comments

SHAKLEE BUKAN SEKADAR ORGANIK


shaklee semulajadi
Shaklee adalah produk semulajadi


Maksud Organik

ORGANIC bermaksud pertanian yang menggunakan input semula jadi yang meningkatkan kesuburan tanah. Ini bermakna tiada apa yang digunakan yang mungkin membahayakan udara, air, atau tanah. Mereka yang concern dengan kesihatan yang berkait dengan alam sekitar baisanya akan membeli product yang bersifat organic.


Apa itu Beyond Organik?

BEYOND ORGANIC pula adalah gabungan kaedah Organic + Carbon Footprint rendah. Carbon Footrint merujuk kepada kuantiti gas rumah hijau yang dipancarkan ke atmosfera semasa kitaran hayat sebarang produk atau aktiviti dan dinyatakan dalam bentuk setara karbon dioksida bagi bahan makanan, aktiviti utama termasuk fasa pengeluaran (penanaman tanaman, buah-buahan, dan lain-lain penternakan haiwan), pemprosesan, pengedaran, jualan.



Carbon fooprint ni pada asasnya mewakili intensiti gas rumah hijau dari sebarang aktiviti dan dengan itu menunjukkan sumbangan dari sebarang aktiviti kepada pemanasan global.

Kesimpulannya BEYOND ORGANIC adalah lebih dari standard Organik dan melangkaui standard organik tradisional, untuk meningkatkannya tahap kesedaran dan pengetahuan berdasarkan kesihatan dan kesejahteraan yang benar.

Terdapat 10 kriteria yang mesti dipenuhi untuk mengekalkan standard Beyond Organic yang mana piawaian ini adalah lebih tinggi daripada piawaian USDA.

Greenfed
Pesticide/Herbicide/Fungicide/Chemical Fertilizer-Free Grazing
Chemical Medicine Free – No Antibiotics, No Hormones, No Vaccines
Kind Treatment of Animals/Animal Friendly
Sustainable Land and Soil Management
Non-GMO
Olde World Production Methods
Fair Made
Biblically-Based Processing Methods

Quality and Safety for Finished Products

shaklee
Penjelasan Dr Daggy berhubung prinsip Shaklee Beyond Organic

Jaminan Shaklee


Pendekatan Shaklee untuk melampaui organik dengan menggunakan bahan-bahan yang murni dan paling kuat dan penyelidikan saintifik yang paling utama membolehkan mereka menawarkan jaminan wang tanpa syarat.

Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan apa-apa sebab, kembalikan bahagian yang tidak digunakan dan dapatkan semula wang anda.
Sebagai tambahan kepada jaminan wang balik, Shaklee turut menawarkan

1. Jaminan 100% terhadap semua ramuan yang disenaraikan pada label produk
2. Jaminan 100% terhadap kualiti produk demi keselamatan produk, kesucian, kebolehpercayaan, dan prestasi produk
3. Jaminan 100% Shaklee hanya menggunakan bahan-bahan berkualiti dan terbaik sahaja.

“Produk kami adalah luar organik kerana standard kami jauh lebih tinggi daripada organik. Tiada standard bagi suplemen organik. Kami melakukan puluhan ribu ujian untuk membuktikan bahawa tidak ada bahan cemar dalam mana-mana ramuan kami tanpa mengira di mana dan bagaimana mereka ditanam.
Organik hanya memberitahu anda bagaimana sesuatu telah ditanam, tetapi itu tidak menjamin suplemen itu tidak tercemar semasa anda memakannya. Shaklee melampaui semulajadi dan organik. Kami pergi ke tahap lebih tinggi.”

shaklee
Shaklee terbukti berkesan

Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything
Siti Aminah
SMS/WhatApps: 019 – 4139987
Page: Vitamin Cergas Semulajadi

Shaklee ID: 906598

0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah