PENGEDAR SHAKLEE YANG AKTIF DAN BERPENGALAMAN

4/14/2018 damiaamna 0 Comments

KENALI SAYA SEBAGAI PENGASAS FIT FAMILY DAN PENULIS BLOG CERGASEMULAJADI.COM


shaklee

Assalamualaikum 

Selamat datang ke blog saya. Saya sangat berbesar hati atas kunjungan anda.


Salam perkenalan dari saya untuk pembaca

Nama penuh saya ialah Siti Aminah Abd Halim, ibu kepada 5 orang cahaya mata yang 4 daripadanya adalah putera. Berasal dari Utara tanahair, iaitu Kedah. Pernah bermastautin di Ipoh, Perak selama 15 tahun dan kini bertukar angin ke kepulauan Borneo.

Bertugas sebagai tenaga pengajar di pusat pengajian awam dalam bidang kejuruteraan mekanikal dan juga menjalankan bisnes sampingan secara online iaitu Shaklee. Bermula dengan pembelian dengan keahlian untuk meningkatkan kesihatan sendiri sahaja. Selepas merasai kelebihan amalan suplemen, mula timbul rasa nak berkongsi kebaikan bersama keluarga dan rakan.

Bermula dengan istilah 'part-time' sahaja dan kini lebih serius demi memastikan saya bebas daripada beban kewangan dan juga masa yang lebih anjal untuk bekerja dari rumah sahaja.

Alhamdulillah sebagai leader Shaklee dan pengasas group Fit Family, saya sentiasa berkongsi tips dan pengalaman sebagai seorang ibu, pendidik dan juga tips kesihatan keluargadan juga tips menurunkan berat secara sihat tanpa perlu berlapar di cergasemulajadi.com.

Ingin Berniaga dan jadikan sumber pendapatan tetap??



Tahniah! apabila anda mempunyai niat tak perlu tunggu lama. Teruskan langkah anda kerana perjalanan anda bermula dengan langkah pertama. Semua orang mempunyai cita-cita untuk hidup bebas dengan hutang dan juga masa. Kebebasan masa bermaksud tidak perlu terikat dengan masa kerja dan juga terkejar-kejar dalam kesesakan lalulintas untuk sampai ke destinasi tempat kerja.

Bebas kewangan pula adalah kita tidak mempunyai bebanan hutang yang banyak, malah telah ramai master shaklee yang berjaya bebas hutang dan hanya menggunakan duit cash untuk membeli kereta mahupun rumah. Di zaman yang sangat mencabar ini memang agak mustahil untuk capai semua itu jika kita tidak melakukan sesuatu dari sekarang..Jadi memilih bisnes shaklee adalah pilihan yang sangat tepat. :)

Kenapa Saya?

Anda akan dimasukkan dalam group support apabila mendaftar keahlian dengan saya. Layak mendapatkan khidmat nasihat secara percuma.

Malah sebagai ahli dan rakan niaga, saya akan sentiasa membimbing anda dan juga group support yang mantap dan hebat.

Nak tahu lebih lanjut, jangan rasa segan silu untuk bertanya terus dengan saya. Hubungi saya sekarang dan daftarlah keahlian serta layak jadi protege.



Sharing Is Caring, Caring Is Loving, Loving Is Everything
Siti Aminah
SMS/WhatApps: 019 – 4139987
Page: Vitamin Cergas Semulajadi

Shaklee ID: 906598



0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah