KENAPA INCENTIVE TRIP SHAKLEE SANGAT BEST SAMPAI SEMUA ORANG TERLIUR NAK IKUT

8/07/2017 damiaamna 0 Comments

KENAPA INCENTIVE TRIP SHAKLEE SANGAT BEST SAMPAI SEMUA ORANG TERLIUR NAK IKUT



Kenapa incentive Shaklee sangat best sampai semua orang terliur?

Bila melihat gambar Incentive trip Shaklee saja pun dah buat semangat lain macam. Memang terasa sangat dengan gambar trip mereka. Daripada gambar ini saja rasa macam banyak yang perlu ditingkatkan untuk melayakkan diri mendapat incentive trip shaklee iaitu percutian yang ditaja penuh yang bertaraf 6 bintang.


Betul-betul travel yang bukan sekadar cop passport.


Kenapa travel sekadar cop passport pula? Ini memang kisah yang diceritkan sendiri oleh seseorang yang mendapat incentive trip dari syarikat MLM bukan Shaklee. Dan kisahnya lebih kurang begini 

Beliau mendapat tajaan percutian ke London selama 4 hari.

Erk!!! Empat hari sempat ke nak berjalan??? Maka inilah jadual perjalanannya.

Hari pertama - Bertolak dengan Malaysia Airline (MAS) dengan menaiki pesawat pada jam 11.15 malam dan sampai ke destinasi 5.55 pagi keesokanya, iaitu dah masuk hari kedua

Hari kedua - Jalan-jalan dan shopping mall yang memang banyak pilihan kat sana ataupun masuk muzium yang percuma dan kemudian Check in hotel untuk bermalam.

Hari ketiga - masih sama jadualnya, free and easy lagi, Check out hotel dan semua sambung shoping sekitar Oxford street. kemudian sebelah malamnya telah berngkat pulang dengan Pesawat MAS jam 11.35 malam.

hari keempat - sampai KLIA jam 5.50 petang.

Ini bukan percutian 4 hari, tapi percutian 2 hari je sebenarnya kan. perjalanan sahaja sudah memakan masa 2 hari untuk pergi dan balik.Aduh! letihnya badan.


Reward yang sepatutnya

Jujur nak bagi bagi reward, bukan setakat acah-acah tapi kedekut sebenarnya.

Incentive Trip Shaklee memang betul-betul reward. Pakej yang ditawarkan kalau bukan bertaraf 5 bintang memang tak sah la jawabnya.




Jadual perjalanan yang penuh.


Setiap masa ada aktiviti yang dirancang yang tidak boleh didapati melalui mana-mana ajensi pelancongan yang lain. Jadual yang telah dirancang oleh pihak kompeni sangat bermakna,


Bukan sekadar berhenti suatu tempat untuk menyetakan pernah sampai sahaja.


Setiap yang dikunjungi adalah sangat menarik dan telah dirancang khas apa jua aktiviti . perjalanan yang ditempuhi bukan sekadar hanya hendak menyetakan peserta pernah sampai atau melalui sahaja.


Boleh juga dijadikan sebagai hadiah percutian keluarga.


Incentive Shaklee juga boleh dijadikan sebagai hadiah percutian buat keluarga tercinta sama ada membawa mak, ayah serta anak-anak juga, tak krang juga yang membawa ibu bapa mertua.


Benar-benar hormat keperluan muslim.


Setiap tempat yang dikunjung akan disajikan makanan halal khas kepada peserta mulim malah ruang atau tempat solat juga disediakan. malahan Jadual waktu solat bagi kawasan setempat yang dikunjungi turut disediakan terlebih dahulu bagi memudahkan rancangan perjalanan.


Semua SID berhak mendapat peluang yang sama.


Peluang incantive shaklee adalah terbuka kepada semua pengedar yang layak, dalam erti kata lain semua orang patut melayakkan diri menerima incentive ini.


0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah