BUANG 10KG DALAM MASA 10 MINGGU

8/11/2017 damiaamna 0 Comments


BUANG 10KG DALAM MASA 10 MINGGU


Apabila melihat kejayaan puan Hidayah menurunkan berat badan 10kg dalam masa 10 minggu, ramai yang kurang berpuas hati. Ada yang berbunyi"makan ubat la tu" dan ada juga yang berkata "Tak makan nasi la tu!!

Disiplin dalam apa jua yang kita lakukan.

Bila tengok testimoni puan Hidayah ni, ramai yang kurang puas hati kan. Ok meh sini mami nak cerita sikit ye. Alhamdulillah mami sendiri dah cuba lakukan apa yang telah puan Hidayah buat, dan mami berjaya hilangkan berat lebih lurang 1kg dalam masa satu minggu. Tetapi bergantu kepada kesungguhan dan disiplin kita. Kalau tak cukup disiplin, maka tak capai terget 1kg dalam masa seminggu.

Istigomah.


Setiap apa yang ingin kita lakukan perlu dilakukan dengan berterusan. Tak boleh la buat dalam mas 2 ke 3 minggu kemudian berhenti sekejap dan akan sambung balik kemudian. Maka perlu set the Goal, berapa kehilangan berat yang ingin dicapai.


Hasil yang mengembirakan.


seperti apa yang dikongsikan oleh puan Hidayah bahawa sekiranya kita ingin kurus, perlu  buatnya iaitu Kurus dengan ilmu. Puan Hidaya telah kongsikan pengalaman beliau melalui FB miliknya.

Pengalaman Sendiri.


Di sini mami kongsikan pengalaman mami sendiri sepanjang mami 

Insyaallah dengan diet dan pengambila ari putih yang mencukupi serta berdisiplin, mami berjaya turunkan berat 1 kg dalam masa satu minggu.









Perlu juga workout!!!!


bab ni yang selalu kita malas kan. Maka di sini la penentunya capaian target mingguan penurunan berat kita.

Perlukan tips???
Jom cari mami

shaklee sabah


0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah