KESAN MINUM ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE YANG MEMERANJATKAN

2/21/2017 damiaamna 0 Comments

KESAN MINUM ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE YANG MEMERANJATKAN


Ramai yang cari ESP shaklee sekarang ni kan, sebelum saya kongsi mengenai kesan atau lebih mudah Testimoni ESP ni, Jom kita review sikit mengenai ESP shaklee.



APA ITU ESP SHAKLEE??


ESP adalah ENERGIZING SOY PROTEIN. Protein yang diekstrak daripada kacang soya secara semulajadi. Kenapa perlu cakap semulajadi ni. Soya yang ditanam tidak diubah genetiknya (NON GMO), supaya nutrien dan protein yang akan diekstrak adalah sihat dan semulajadi. Proses ekstrak protein daripada kacang soya ini juga dilakukan pada suhu yang rendah bagi memastikan tiada kehilangan nutrien yang lain yang terdapat dalam kacang soya ini.

Kebiasaanya kita cuba dapatkan protein seharian daripada sumber haiwan seperti daging merah, daging ayam dan juga ikan. Kesemua sumber protein ini perlu dimasak terlebih dahulu. Masalahnya ialah, semasa memasak apabila suhu yang terlalu panas telah menghilangkan sumber protein yang kita perlukan serta sumber nutrien lain turut sama hilang. Jadi adakah anda yakin sumber protein yang anda ambil memenuhi keperluan seharian kita.


KESAN KURANG PROTEIN


  • Rasa lemah dan lesu dan kurang bermaya sehingga menggigil 
  • Tekanan darah berkurang dan kolestrol meningkat dan akan mebuatkan rasa pening.
  • Pedih perut disebabkan ulser dalam perut dan luka yang lambat sembuh
  • Gangguan penglitanan atau kabur
  • Antibodi yang lemah dan mudah dijangkiti penyakit.



Kesan ESP keatas bekas pesakit darah tinggi.



 


PENGALAMAN MENYUSUSKAN BAYI PRAMATANG





Sumber :CelikVitamin

SIAPA PERLUKAN ESP?


  1. Ibu-ibu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.
  2. Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat!
  3. Ibu-ibu yang menyusu anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.
  4. Pesakit kencing manis: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
  5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang. WOW…!!!

Ada yang kurang percaya dengan kelebihan protein dalam badan kita ni???? takpe , jom kita tengak sendiri pengakuan mereka yang telah merasai sendiri kesan pengambilan protei ESP Shaklee ni.


KESAN MINUM ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP) SHAKLEE Jom KITA REVIEW testimoni yang lain :














💜 Siti (ID 906598)

H/P : 019-4139987
(SMS/Whatsapp)
✉: saminah2801@gmail.com
FB : Siti Aminah Abd Halim

0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah