BAGAIMANA SHAKLEE MEMBERI PELUANG PERNIAGAAN KEPADA RAMAI ORANG

2/15/2018 damiaamna 0 Comments


BAGAIMANA SHAKLEE MEMBERI PELUANG PERNIAGAAN KEPADA RAMAI ORANG


kenapa pilih shaklee

Assalamualaikum semua...

Nama mami Siti Aminah Binti Abd Halim yang berkhidmat sebagai pendidik di salah sebuah IPTA. Tidak terbayang untuk berbisnes walau[un pernah ada angan-angan untuk menjadi bisnesswomen he he.


Produk Shaklee Sebagai Inspirasi dan Peransang


Nak tahu, apa yang menjadi turning point mami dengan buat bisnes dengan Shaklee (kisah cinta ni)? Mami bermula dengan pengalaman menggunakan produk Shaklee

Mami bermula dengan Ostematrix sebab selalu ada masalah sakit gigi nak-nak bila waktu mengandung. Memang selalu ada masalah sakit gigi. Jadi sejak tu memang tak pernah tinggalkan ostematrix.

Selepas tertarik dan percaya pada kualiti, keselamatan dan keberkesanan produk Shaklee, saya berani berkongsi manfaat kepada orang lain.

Pengalaman menggunakan produk Shaklee inilah yang membuatkan mami semangat untuk berkongsi kepada orang.

Kesannya mami rasai, bukan semata-mata untuk menjual, tapi berkongsi dengan orang tentang apa yang kita lalui.

Produk yang baik, kajian pun dijalankan pada produk. Ia bukan produk sembarangan
Marketing planning shaklee yang adil menjadikan saya lebih yakin untuk berkongsi manfaat produk dan sama2 berniaga.


pilih shaklee

Motto utama Shaklee BERKUALITI , SELAMAT dan BERKESAN.

Sebab Kenapa Mami pilih Shaklee sebagai bisnes?

Apa yang best dalam Shaklee? Kenapa mami pilih Shaklee sebagai medium berbisnes?

Shaklee bantu orang bina kesedaran tentang ilmu kesihatan
Seperti yang saya ceritakan di atas, saya bermula dengan Shaklee melalui kesedaran tentang kesihatan. Malah melalui Shaklee terlampau banyak kelas, seminar, sharing tentang kesihatan. Yang datang bagi talk bukan calang-calang orang, Pakar Nutrisi tau.


8 Sebab Kenapa Pilih Shaklee

1. Bebas Daripada Bahan Tercemar Berbahaya

Shaklee menyaring lebih daripada 350 jenis bahan tercemar, pestisid dan ketidaktulenan bahan dalam setiap sumber ramuan botanikal terbaru.

Proses penyaringan ini termasuk mengasingkan bahan pencemar lain seperti logam berat (terutamanya arsenik, kadmium dan plumbum), sisa pelarut, radiasi dan mikrob penyebab pencemaran makanan.

2. Bebas Pestisid

Lebih daripada 250 ujian kandungan pestisid dilakukan dan memenuhi piawaian United States Pharmacopia (USP). 

Setiap produk suplemen yang dihasilkan oleh Shaklee melepasi piawaian standard USP yang ketat untuk memastikan ia bebas daripada bahan tercemar berbahaya.

3. Sentiasa Selamat dan Berkesan

Shaklee melakukan lebih daripada 100 000 ujian kualiti setiap tahun. Proses ujian kualiti ini dijalankan sepanjang tahun dan berterusan bagi memastikan setiap produk adalah selamat untuk diambil oleh anda dan keluarga anda.

4. Produk Shaklee Tulen dan Asli

Tiada Perasa tiruan, pemanis dan bahan pengawet.

BACA JUGA MERAWAT CHICKENPOX BABY SECARA SEMULA JADI


5. Bebas Gluten


Berita baik bagi mereka yang sensitif, alah atau tidak boleh mengambil sumber gluten dalam makanan. Ia baik untuk perut yang ceria dan saluran penghadaman yang sihat.

Produk Shaklee bebas gluten iaitu sejenis protein gluten, menjadi alternatif dan sangat sesuai untuk mereka yang mengalami masalah penyakit Celiac.

6. Non-GMO

Produk shaklee adalah bebas GMO dan mempunyai pengesahan piawaian melalui IPP (Identity Preserved Program).

IPP adalah satu badan yang sangat dipercayai memastikan sumber utama bahan yang digunakan kekal sebagai Non-GMO daripada peringkat biji benih sehingga ke peringkat pemprosesannya menjadi bahan dalam suplemen.

7. Biodegradasi

Berpegang kepada prinsip sentiasa selamat, sangat berkesan, hijau dan bijak; set produk penjagaan rumah Get Clean adalah terdiri daripada bahan mudah terbiodegradasi atau diuraikan semula dalam bentuk yang selamat untuk dikembalikan kepada alam sekitar.

Tidak mengandungi bahaya fosfat, nitrat dan borate. Ia adalah satu bentuk tanggungjawab Shaklee untuk memastikan persekitaran bumi kekal bersih, sihat dan selamat untuk manusia hari ini dan generasi akan datang.

 8. Tiada Ujian Terhadap Haiwan

Polisi Shaklee bertentangan dengan konsep ujian terhadap haiwan. Tiada sebarang ujian terhadap haiwan yang dilakukan dalam sebarang setiap bentuk ujian makmal produk Shaklee.
Landmark Study adalah salah satu bentuk ujian yang dilakukan oleh pihak ketiga yang membuktikan produk nutrisi kesihatan Shaklee adalah yang terbaik, selamat dan berkesan.

Kredit to : Kak Ita
landmark study


Siti Aminah
SMS/WhatApps: 019 – 4139987
Page: Vitamin Cergas Semulajadi
Shaklee ID: 906598


0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah