KENAPA SUKA BISNES SHAKLEE??

7/07/2017 damiaamna 0 Comments


Kenapa suka bisnes shaklee??

Alhamdulillah, mami mula berkenanalan dengan shaklee pada tahun 2004 dan hanya menyertai keahlian untuk makan sendiri sahaja. Semakin hari semakin seronok dengan perkembangan kesihatan diri. Dulu selalu berdepan dengan masalah gastrik dan juga migrain berpunca daripada cara hidup yang kurang sihat dan kurang teratur. Bila berkenalan dengan Shaklee, mami mula beralih kepada cara hidup yang lebih sihat dengan gaya pemakanan yang seimbang dan juga gaya hidup sihat seperti bersenam dan sebagainya.


Keseronokan dikongsi bersama.


Bila dah rasai berbagai kelebihan dan dan nikmat kesihatan yang bagus, timbul rasa ingin berkongsi dengan semua orang. Melalui perkongsian ini juga, mami mampu menjana pendapatan sampingan yang lumayan tanpa risiko. Hanya perlu mendaftarkan diri sebagai keahlian Shaklee yang bernilai RM69 sahaja maka kita dah boleh memulakan perniagaan shaklee ini.


Apa kelebihan?


Selalu sangat ditanya dengan kelebihan. Kelebihan berniaga shaklee ni terlalu banyak!! apa yang paling seronok ialah ianya sangat bebas. tak perlu nak tetapkan modal berapa, cuma perlu tetapkan vision berapa pendapatan yang diingini. Inyaallah pasti berjaya.


Ingin Menyertai??

ingin bersama-sama dengan mami berbisnes tanpa modal dan risiko?? Meh hubungi mami segera ok!!

shaklee kota kinabalu



0 comments:

Terima Kasih atas kesudian anda melawat blog saya, saya akan balas dan jejak blog anda kembali InsyaAllah